Z myślą o naszych pacjentach przygotowaliśmy Bony Podarunkowe upoważniające do wykorzystania w naszych gabinetach.

 

Udostępniamy dwa rodzaje bonów. Pierwszy określa kwotę do wykorzystania przez posiadacza na dowolnie wybrane usługi. Drugi natomiast wskazuje konkretny zabieg, na jaki można go wykorzystać.

Czemu warto zakupić tego typu upominek? Powodów jest bardzo wiele! Najważniejsze według nas:

  • jest to bardzo oryginalna forma prezentu
  • wręczając bon, dbasz jednocześnie o zdrowie bliskiej Ci osoby

Bon możesz zakupić w naszej recepcji lub w prosty sposób, wypełniając formularz poniżej.

Nie czekaj, zamów już teraz!

 

bony

 

 

Dane do przelewu:

PHU Mikołaj Krekora

ul. Mrugacza 1/A8, 05-120 Legionowo

95 1050 1937 1000 0091 1715 2158

 

Czy Bon upoważnia do korzystania z wszystkich usług w ProReh?

Tak. Zajmujemy się fizjoterapią i rehabilitacją osób w każdym wieku, dbamy o rozwój dzieci już od pierwszych miesięcy życia, w naszym zespole znajdują się profesjonalni – dyplomowani masażyści. Więcej informacji o naszej ofercie znajduje się na naszej stronie internetowej.

Jaki jest czas na wykorzystanie Bonu?

Każdy Bon ma czas ważności 1 rok.

Jak mogę wykorzystać pozostałą na Bonie kwotę, która nie wystarcza na opłacenie interesującej mnie usługi?

W takiej sytuacji wystarczy dopłacić różnicę między kosztem wizyty, a pozostałą na Bonie kwotą.

Co jeśli zapomnę ze sobą Bonu na wizytę?

Najważniejsze jest, aby posiadać przy sobie numer Bonu. Na jego podstawie będziemy w stanie sprawdzić, do czego upoważnia dany Bon.

Co jeśli zapomnę ze sobą Bonu i nie pamiętam jego numeru?

Jeśli osoba, która zakupiła Bon podała Cię jako właściciela, lub jeśli wiesz kto zakupił ten Bon, będziemy w stanie ustalić dane Twojego Bonu i zrealizować wizytę.

Kto może skorzystać z Bonu?

Jeden Bon jest przeznaczony dla jednej osoby.

Czy mogę zmienić właściciela Bonu po jego zakupie?

Tak, w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny.

Jak opłacić Bon?

  • przelewem (dane do przelewu znajdują się na dole strony)
  • gotówką w naszej recepcji

Jak odebrać Bon?

  • w naszej recepcji
  • możemy wysłać Ci plik gotowy do druku, na który wystarczy nanieść dostarczony po zaksięgowaniu wpłaty kod

Potrzebuję Bonu natychmiast, co robić?

W każdej chwili możesz odebrać Bon w godzinach pracy naszej recepcji lub wydrukować go samemu. Plik gotowy do druku otrzymasz po uzupełnieniu formularza. Płatności możesz dokonać na miejscu gotówką lub wykonując przelew. Bon możesz podarować komuś nawet zanim pieniądze trafią na nasze konto – zostanie on aktywowany po otrzymaniu płatności.